Media relations
Зв'язки зі ЗМІ є основою формування громадської думки, репутації компанії і стабілізуючим фактором у кризових ситуаціях. Зв'язки зі ЗМІ — це інструмент, що дозволяє компанії зайняти своє, вигідне місце в інформаційному просторі.
Комплекс послуг Publicity Creating у галузі зв'язків зі ЗМІ включає:
- Моніторинг ЗМІ за темою проблемою.
- Підсилення інформаційних приводів.
- Планування новин для ЗМІ (створення Плану новин).
- Написання Прес-релізів для ЗМІ.
- Розповсюдження Прес-релізів по базі ЗМІ (власна база налічує понад 600 ЗМІ всіх основних тематик та видів).
- Організація заходів для ЗМІ під ключ-у Києві та в усіх обласних центрах України (прес-конференція, прес-брифінг, круглий стіл, прес-ланч, прес-тур).
- Запрошення лідерів громадської думки для участі в заходах чи для коментарів у ЗМІ (незалежні експерти, чиновники, представники громадських організацій, фахівці з проблеми).
- Медіа-підтримка заходів PR та подій компанії у ЗМІ (репортажі на радіо, ТБ, PR статті у пресі).
- Координація дій із ЗМІ та підрядними організаціями, контроль за висвітленням події у ЗМІ.
- Підготовка звітів.
- Забезпечення проведення заходу (конференц-зала, презентаційне обладнання, фуршет, тиражування матеріалів для прес-пакета і т. ін.
1. Розроблення стратегії інформаційного супроводження проектів та їх реалізація;
2. Організація інформаційних кампаній у центральних та регіональних ЗМІ;
3. Формування інформаційних приводів;
4. Організація інтерв'ю, "круглих столів";
5. Розміщення інформаційних матеріалів у ЗМІ (друкованих, електронних);
6. Написання статей, підготовка телесюжетів, радіопрограм відповідно до вимог Замовника;
7. Організація і проведення прес-конференцій (спеціальних акцій для ЗМІ):
- вибір, оренда залу для прес-конференцій, брифінгів;
- написання і розміщення анонсів на стрічках інформаційних агентств і в спеціалізованій пресі;
- акредитація ЗМІ;
- формування прес-пакетів (прес-релізи, інформаційні довідки та ін.);
- написання виступів, тез для учасників прес-конференцій;
- тренінг спікерів;
- підготовка модератора;
- моніторинг ЗМІ за підсумками проведення прес-конференції, контент-аналіз.
8. Організація прес-турів:
- формування прес-пулу (виявлення пулу журналістів, які пишуть на певну тематику, організація взаємодії з ними (неформальні зустрічі), створення інформаційної бази пулу);
- підготовка прес-кіту (інформаційної папки), тиражування;
- супроводження прес-туру;
- моніторинг;
- відео та фотозвіти.