Imagemaking
Іміджмейкерство:
Вивчення основних характеристик іміджу Замовника.
Дослідження реального, тактичного, стратегічного образів.
Розроблення комплексної програми створення індивідуального образу та образу компанії.
Підготовка і розміщення іміджевих матеріалів у ЗМІ.
Планування і проведення різнорівневих PR-заходів.
Розроблення, допомога у проведенні й супроводі політичних, економічних, соціальних та інших PR-акцій.
Підготовка (написання) публічних виступів, заяв, коментарів (політична, економічна, соціальна, інформаційна, правова тематики).
Тренінги комунікативної компетентності:
- тренінг публічних виступів;
- медіатренінг;
- радіотренінг;
- відеотренінг;
- мовний тренінг (українська мова ділового спілкування).
Реклама іміджу все частіше стає інструментом, за допомогою якого до громадськості доводять репутаційні складові. Історія та досягнення, соціальна діяльність (соціальне обличчя) підприємства, інвестиційна привабливість, система якості продукції, команда топ-менеджерів, зміни в компанії — про все це може розповісти іміджева реклама. Але для перетворення реклами на інструмент створення громадської думки слід дотримувати цілого ряду правил.
Publicity Creating допоможе Вам розробити основні повідомлення для ефективної іміджевої реклами та довести їх до цільових аудиторій.