УКРАЇНСЬКЕ АГЕНТСТВО ГУМАНІТАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ™
ТОВ "Українське агентство гуманітарних технологій
"Пріоритет. Ю. Ей"
  • Про компанію
  • Послуги
  • Media relations
  • Government relations
  • Crisis management
  • Investor relations
  • Branding
  • Event managment
  • Consulting
  • Imagemaking
  • abonent
  • Corporate publishing
  • Клієнти
  • Портфоліо
  • Література
  • PR-cловник
  • English presentation
Corporate publishing

Corporate publishing (видавничий PR, корпоративні видання) – комплекс видань, що дозволяє безпосередньо звертатися до споживачів чи співробітників, надавати галузеву інформацію, просувати торгову марку, розвивати імідж компанії і одночасно формувати лояльність співробітників до фірми.

Корпоративні видання разом з сайтом сьогодні входить у стандартний пакет атрибутів, що свідчать про успішність компанії. «Своє» видання здатне у порівняно короткі терміни і при відносно невеликих вкладеннях сформувати у цільової аудиторії (бізнес-партнерів, кінцевих покупців, співробітників і т.д.) позитивний імідж компанії.
КВ мають суттєві переваги у порівнянні з звичайними ЗМІ – це можливість прямого діалогу з клієнтами, сфокусована аудиторії, автентичність інформації, зниження рекламних витрат, використання баз даних клієнтів.  
У суспільстві панує лояльне ставлення до подібних видань, за даними Європейського інституту преси, 40% читачів із задоволенням одержують КВ. Довівши свою ефективність на Заході, вони стали реальною потребою для українських компаній. Якісно зроблена «своя» газета – стане своєрідною візиткою Вашої компанії.
Залежно від ваших потреб ми готові випускати потрібне саме ВАМ видання:
І. Внутрішні
  • В2В ((business-to-business) 
ЦА: персонал компанії, сім’ї співробітників, стратегічні партнери.
Мета – «створити у колективі відчуття єдиної сім’ї, укріпити довіру до керівництва, пояснити політику підприємства, привабити робітників до співпраці з адміністрацією, пробудити цікавість до справ адміністрації» Сем Блек.
 ІІ. Зовнішні
  • В2С (business-to-client) клієнтські видання
ЦА: клієнти, кінцеві споживачі.
Мета – лояльність клієнтів до бренду, підвищення рівня продаж
  • В2Р (business-to-personnel) для партнерів по бізнесу
 ЦА: бізнес-партнери, споживачі товарів та послуг у бізнес сфері.
Мета – формування іміджу компанії у бізнесових колах, налагодження нових бізнес контактів
  • Ivent-видання
ЦА: Відвідувачі виставок, спеціальних заходів.
Мета – управління інформаційними потоками, формування іміджу учасників події
  • Звітні (річні звіти)
ЦА: Акціонери та інвестори.
Мета – довіра, прозорість компанії та інвестиційна привабливість.
 
© Пріоритет, 2007–2013


Анна Сюч
Тел.: 067 670-50-60
eMail: A.Syuch [at] priorytet.com.ua
eMail: office [at] priorytet.com.ua