Corporate publishing
Corporate publishing (видавничий PR, корпоративні видання) – комплекс видань, що дозволяє безпосередньо звертатися до споживачів чи співробітників, надавати галузеву інформацію, просувати торгову марку, розвивати імідж компанії і одночасно формувати лояльність співробітників до фірми.
Корпоративні видання разом з сайтом сьогодні входить у стандартний пакет атрибутів, що свідчать про успішність компанії. «Своє» видання здатне у порівняно короткі терміни і при відносно невеликих вкладеннях сформувати у цільової аудиторії (бізнес-партнерів, кінцевих покупців, співробітників і т.д.) позитивний імідж компанії.КВ мають суттєві переваги у порівнянні з звичайними ЗМІ – це можливість прямого діалогу з клієнтами, сфокусована аудиторії, автентичність інформації, зниження рекламних витрат, використання баз даних клієнтів.У суспільстві панує лояльне ставлення до подібних видань, за даними Європейського інституту преси, 40% читачів із задоволенням одержують КВ. Довівши свою ефективність на Заході, вони стали реальною потребою для українських компаній. Якісно зроблена «своя» газета – стане своєрідною візиткою Вашої компанії.Залежно від ваших потреб ми готові випускати потрібне саме ВАМ видання:І. Внутрішні
- В2В ((business-to-business)
ЦА: персонал компанії, сім’ї співробітників, стратегічні партнери.Мета – «створити у колективі відчуття єдиної сім’ї, укріпити довіру до керівництва, пояснити політику підприємства, привабити робітників до співпраці з адміністрацією, пробудити цікавість до справ адміністрації» Сем Блек.ІІ. Зовнішні
- В2С (business-to-client) клієнтські видання
ЦА: клієнти, кінцеві споживачі.Мета – лояльність клієнтів до бренду, підвищення рівня продаж
- В2Р (business-to-personnel) для партнерів по бізнесу
ЦА: бізнес-партнери, споживачі товарів та послуг у бізнес сфері.Мета – формування іміджу компанії у бізнесових колах, налагодження нових бізнес контактів
- Ivent-видання
ЦА: Відвідувачі виставок, спеціальних заходів.Мета – управління інформаційними потоками, формування іміджу учасників події
- Звітні (річні звіти)
ЦА: Акціонери та інвестори.Мета – довіра, прозорість компанії та інвестиційна привабливість.