Consulting
Консультаційні послуги в галузі PR та стратегічних комунікацій є невід'ємною частиною комплексного обслуговування клієнтів, а також надаються як окрема послуга з погодинною оплатою.
PR-консалтинг із стратегічних питань PR-просування здійснюється для VIP-персон (президент, голова правління, голова ради директорів, власник, голова наглядової ради), керівників вищої ланки (генеральний директор, директор, член ради директорів, віце-президент і т. ін.), топ-менеджменту компаній (заступник генерального директора, керівник відділу).
Існує три види PR-консалтингу: експертний, процесний та антикризовий. Консультантами Publicity Creating за час своєї діяльності проведено понад 4 000 годин PR-консалтингу.
PR-консалтинг— це широкий спектр послуг, пов'язаних із формуванням привабливого індивідуального і корпоративного іміджу, високої особистої репутації, спрямованих у тому числі і на налагодження ефективної роботи PR-відділу компанії: від опису структури PR-відділу і схеми його роботи до медіа-тренінгів PR-менеджерів та керівництва і розроблення інформаційної політики компанії. До пакета послуг також входить консультування з розроблення стратегії внутрішньокорпоративної комунікацій. Консалтингові послуги необхідні компаніям, що перебувають на етапі формування власного PR-відділу, а також компаніям, що прагнуть досягти результатів у сфері зв'язків із громадськістю і спрямувати свої зусилля на розвиток вже існуючих в їх структурі PR-відділів.