Проекти
02.11
2006
2006
«Іскра-інформ» пройшла тестування на І «Конкурсі корпоративних видань України»
Корпоративна газета четвертого в Європі світлотехнічного ВАТ «Іскра» (м. Львів) «Іскра-інформ» була представлена на І «Конкурсі корпоративних видань України». Участь у конкурсі дозволила протестувати наше видання, почути оцінку фахівців видавничої та PR-сфери, порівняти його з аналогічними, побачити сильні та слабкі сторони видання і бути на вістрі розвитку сучасної сфери масових комунікацій.
Усього на розсуд журі конкурсу в складі: Андрія Ротовського (президента ВОО «Українська ліга зі зв'язків з громадськістю»); Жанна Смотріча (президента Українського маркетинг-клубу); Олега Стрельникова (директора з корпоративних зв'язків Українського ділового журналу «Експерт»); Олени Деревянко; Джеміра Дегтяренко; Михайла Вейсберга було надано 24 корпоративних видання з різних регіонів України та галузей економіки.
Журі та колеги видавці визнали феномен існування газети «Іскри-іфнорм», як справжньої «народної» багатотиражки, яка формує свою унікальну нішу на сучасному ринку корпоративних мас-медіа. Унікальність «Іскри-інформ» у тому, що в одному виданні агентство змогло поєднувати інформацію і для працівників заводу, і для партнерів, і для дилерів.
«Іскра-інформ» отримала схвальні відгуки і розуміння, що газета обслуговує доволі специфічну аудиторію і робить це найбільш відповідними засобами (зворотній зв’язок, конкурси, велика кількість фото, увага до дитячої тематики, простота матеріалів). Серед позитивів відзначалась доступність, демократизм (на шпальтах з’являються з однаковою частотою як працівники так і керівники) і душевність.
Одна з членів журі конкурсу, Світлана Криворучко, викладач кафедри масових комунікацій Інституту журналістики Київського Національного університету ім. Тараса Шевченка, зауважила, що «серед усіх видань, представлених на конкурсі, саме «Іскра-іфнорм» найбільше відповідає вимогам своєї читацької аудиторії, виділяється великою кількістю life-story». Більшість членів журі зауважили разючі зміни у газеті за час її існування та динамічний розвиток як кількісний (кількість сторінок), так і якісний (цікавість, різнобічність матеріалів).
Фото заходу