Рекомендована література
Назва: | Паблик рилейшенз. Теория и практика | |
Автор(и): | Катлип С., Сентер А., Брум Г. | |
Видання: | М.: Издательский дом «Вильямс», 2000 | |
Коротко про книгу: Книга містить теоретичні положення, опис принципів і процесів, які лежать в основі діяльності фахівців з паблик рилейшенз. Наявність великої кількості прикладів дозволить читачеві глибоко й ґрунтовно усвідомити концепції й моделі, практичні методи й проблеми сучасних зв'язків із громадськістю. У багатьох країнах світу дане видання залишається базовим довідником в області знань по зв'язках із громадськістю. Саме ця книга найчастіше цитується в літературі по паблик рилейшенз. |
Назва: | Современный паблик рилейшнз | |
Автор(и): | Сайтэл Фрэйзер П. | |
Видання: | М., ИНФРА-М, 2002 | |
Коротко про книгу: Ця книга витримала за двадцять років вісім перевидань й стала найпопулярнішим підручником по PR в американських університетах і коледжах. Вона містить як теоретичний курс, так і безліч конкретних знань і практичних навичок, для будь-якого PR-фахівця: і починаючого, і досвідченого, і керівника компанії. Опираючись на багатий професійний досвід, автор - провідний американський і міжнародний PR- Консультант і професор - живою цікавою мовою розкриває секрети професії і дає відчути, наскільки це захоплююча й інтелектуальна робота. |
Назва: | Управление имиджем компании. Паблик рилейшнз: предмет и мастерство. | |
Автор(и): | Бодуан Ж.-П. | |
Видання: | М.: ИНФРА-М, 2001 | |
Коротко про книгу: |
Назва: | Пиар крупных российских корпораций | |
Автор(и): | Василенко А. | |
Видання: | М., 2000 | |
Коротко про книгу: Книга присвячена питанням PR-діяльності великих російських компаній. У ній розглядаються загальні положення PR й особливості роботи служб по зв'язках із громадськістю в сучасних російських умовах. Спеціальна увага приділяється проблемі створення іміджу компанії, взаєминам зі ЗМІ, державними й громадськими організаціями й ін. Книга містить безліч коштовних рекомендацій із проведення різноманітних PR - кампаній і може служити навчальним посібником з теорії й практики PR. |
Назва: | Самые успешные PR –кампании в мировой практике | |
Автор(и): | ||
Видання: | М.: КГ «ИМИДЖ-Контакт», ИНФРА-М, 2002 | |
Коротко про книгу: У книзі представлені 62 найуспішні, по оцінці спеціального комітету Американського суспільства паблик рилейшнз (PRSA) і журі професійного конкурсу 'Срібне ковадло' (Sіlver Anvіl Award), PR- кампанії за 1994-2000 рр. у світовій практиці. Збірник пропонує приклади вдалого використання publіc relatіons для просування нових товарів і послуг, при кризовому реагуванні, при організації спеціальних подій, а також для пошуку спонсорів. Особливості кращих світових PR- кампаній як нових, так і всесвітньо відомих торговельних марок (Coca-Cola, VІSA, Maxwell House, Kodak, Barbі, Levі's) класифіковані по спеціальних рубриках і стосовно до таких областей, як виробництво продуктів харчування й товарів масового вжитку, Інтернет і телекомунікації, банківська справа, транспорт, екологія, охорона здоров'я, наука, культура, спорт, туризм і ін. |
Назва: | Бизнес в стиле фанк. Капитал пляшет под дудку таланта | |
Автор(и): | Нордстрем К.А., Риддерстрале Й. | |
Видання: | Стокгольмская школа экономики в Санкт-Петербурге, 2001 | |
Коротко про книгу: Книга "Бізнес у стилі фанк. Капітал танцює під дудку таланта" Кьелла Нордстрема і Йонаса Риддерстрале - це маніфест миру нового бізнесу. Забути все, що було раніше, - у цьому складається майбутнє організацій і лідерів. Ми всі приречені на волю. Ми не можемо делегувати політикам і начальникам розуміння рушійних сил завтрашнього суспільства.Фанки- Майбутнє вже тут, і тепер все залежить тільки від тебе. "Бізнес у стилі фанк" - настільна книга для тих, хто намагається освоїти мову й рецепти Нової економіки. |
Назва: | Корпоративная религия | |
Автор(и): | Йеспер Кунде | |
Видання: | СПб., 2002 | |
Коротко про книгу: Корпоративная религия" дает ответы на следующие вопросы: - построение сильной рыночной позиции в мире, где потребители требуют не просто товар, но надежные компании и брэнды. Победителями будут те корпорации, которые смогут справиться с последствиями этой перемены и выработать эффективные стратегии; - общее видение и смелость верить в корпоративную религию. `Руководство должно объединить организацию вокруг сильной идеи, общего видения, и в соответствии с этим руководить. Это предъявляет жесткие требования. В компании будущего место только верующим. Инакомыслящие свободны.`; - лидерство и то, что потребуется для победы на рынке будущего. `Служащие имеют право на лидера, который всегда впереди и увлекает их за собой. Лидера, который осмеливается верить, потому что без веры нечего и помышлять о будущем.`; - внутренняя/внешняя интеграция, создающая связь между внутренней культурой и внешним позиционированием для укрепления рыночной позиции. `Компании можно сравнить с людьми. Важные факторы: как мы воспринимаем себя; как другие воспринимают нас; как мы хотим быть восприняты другими. Чем более интегрированы эти три взгляда, тем более мы сильны и последовательны.`; - осуществление идеи в компании. `Я предлагаю несколько моделей, 12 кейсов и алгоритм последовательного осуществления преобразований. Нельзя строить сильную корпоративную религию без соответствующих рабочих инструментов. Корпоративна релігія дає відповіді на наступні питання: - побудова сильної ринкової позиції у світі, де споживачі вимагають не просто товар, але надійні компанії і бренди. Переможцями будуть ті корпорації, які зможуть упоратися з наслідками цієї зміни й виробити ефективні стратегії; - загальне бачення й сміливість вірити в корпоративну релігію. Керівництво повинне об'єднати організацію навколо сильної ідеї, загального бачення, і відповідно до цього керувати. Це висуває тверді вимоги. У компанії майбутнього місце тільки віруючим. Інакомислячі вільні.; - лідерство й те, що буде потрібно для перемоги на ринку майбутнього. Службовці мають право на лідера, що завжди попереду й веде їх за собою. - внутрішня/зовнішня інтеграція, що створює зв'язок між внутрішньою культурою й зовнішніми позиціонуванням для зміцнення ринкової позиції. Компанії можна зрівняти з людьми. Важливі фактори: як ми сприймаємо себе; як інші сприймають нас; як ми хочемо бути сприйняті іншими. Чим більш інтегровані ці три погляди, тим більше ми сильніші й послідовні.; - здійснення ідеї в компанії. Я пропоную кілька моделей, 12 кейсів і алгоритм послідовного здійснення перетворень. Не можна будувати сильну корпоративну релігію без відповідних робочих інструментів. |
Назва: | Общество мечты | |
Автор(и): | Р. Йенсен | |
Видання: | СПб., 2002 | |
Коротко про книгу: Книга Ролфа Йенсена «Суспільство мрії» являє собою навчальну допомогу з курсу «Сучасні економічні стратегії», вона створювалася на основі лекційного курсу, що читався протягом років у бізнес - школах Скандинавських країн. Призначена для викладачів, студентів і аспірантів економічних вузів і університетів, а також для всіх хто цікавиться питаннями економічної футурології. |
Назва: | Психология менеджмента | |
Автор(и): | Карпов А. В. | |
Видання: | М., 1999 | |
Коротко про книгу: Викладаються основи психології менеджменту виходячи з його центральної категорії - управлінської діяльності. Розкриваються психологічна структура, склад і зміст діяльності керівника, система його управлінських функцій і їх головні психологічні закономірності. Вперше в навчальній літературі приводяться всі основні компоненти психологічної структури особистості керівника - суб'єкта управлінської діяльності (психологічні процеси - сприйняття, пам'ять, мислення; психічні стани, властивості особистості, інтелект, рефлексії, уміння приймати рішення, емоційно-вольова сфера, комунікативні процеси й ін.). Для студентів психологічних факультетів вищих навчальних закладів. Становить інтерес для менеджерів. |
Назва: | PR на 100/ Как стать хорошим менеджером по PR | |
Автор(и): | М. Горкина, А. Мамонтов, И.Манн | |
Видання: | 2-изд., М., 2004 | |
Коротко про книгу: "PR на 100%. Як стати гарним менеджером по PR", що у найкоротший термін стала бестселером літератури про PR. "PR на 100%" - це 65% практичних рекомендацій, 20% прикладів практичної роботи й реалізованих проектів, 10% гумору й 5% теорії. Автори близько 10 років працюють у сфері PR і маркетингу, тому своєю метою вони ставили написати книгу на основі свого досвіду. У ній читач знайде тільки те, що дійсно потрібно в PR- діяльності компанії. Це книга для тих, хто хоче діяти й робити стовідсотковий PR. Для тих, кому необхідно одержати максимум практичних знань, перевірених російським досвідом, за мінімум часу. |