Словник термінів
Чорний PR
Методи й технології Public relations, що суперечать закону, не відповідним етичним і моральним нормам суспільства (поки кожний вирішує для себе це питання в індивідуальному порядку); спрямовані на те, щоб навмисно очорнити конкурента, підірвати його репутацію; а також підкуп журналістів і розміщення інформації в пресі на платній основі без вказівки на її приналежність до реклами; компромати, які містять неправдиву або зібрану незаконними методами інформацію. Однак, "чорний PR" це вже не PR, оскільки PR - це сукупність технік або дій, спрямованих на гармонізацію відносин між деякими суб'єктами або інститутами із зовнішнім оточенням за допомогою взаєморозуміння. Очевидно, що в "чорному PR" ні про яку гармонізацію не може йти й мови. Можна сказати, що існує не "чорний PR", а "чорні технології" - які через незнання зараховуються до PR.