Словник термінів
Ф' ючер (feature story)
Тип тексту в PR у вигляді історії, написаної в досить неформальному легкому інформативному стилі іноді з елементом розважальності. Як правило історія плавно розвертається за схемою: опис-пояснення-оцінка. Головне завдання тут - згадування в ЗМІ в найбільш привабливому для читача виді. Добре підготовлені цікаві історії завжди можуть прикрасити газету або журнал і залучити читацький інтерес.
Фандрайзинг (fund-raising)
Пошук або збір спонсорських (або інших) засобів для здійснення соціально значимих проектів (програм, акцій) і підтримки соціально значимих інститутів. Може здійснюватися як бізнес, як благодійна і як спонсорська діяльність.
Фірмовий стиль
Єдність постійних візуальних і текстових елементів, що ідентифікують приналежність до конкретної фірми й відрізняють її від конкурентів.
Франчайзинг
Система договірних відносин між учасниками ринкового процесу, при якому одна з фірм (франчайзер) надає іншій/іншим фірмам (франчайзі) право користування своєю торговельною маркою, а в деяких випадках також своїми оригінальними технологіями.