УКРАЇНСЬКЕ АГЕНТСТВО ГУМАНІТАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ™
ТОВ "Українське агентство гуманітарних технологій
"Пріоритет. Ю. Ей"
  • Про компанію
  • Послуги
  • Клієнти
  • Портфоліо
  • Література
  • PR-cловник
  • English presentation

Словник термінів

  • B
  • P
  • А
  • Б
  • В
  • Г
  • Д
  • З
  • І
  • К
  • М
  • О
  • П
  • Р
  • С
  • Ф
  • Ч
Ф' ючер (feature story)
Тип тексту в PR у вигляді історії, написаної в досить неформальному легкому інформативному стилі іноді з елементом розважальності. Як правило історія плавно розвертається за схемою: опис-пояснення-оцінка. Головне завдання тут - згадування в ЗМІ в найбільш привабливому для читача виді. Добре підготовлені цікаві історії завжди можуть прикрасити газету або журнал і залучити читацький інтерес.
Фандрайзинг (fund-raising)
Пошук або збір спонсорських (або інших) засобів для здійснення соціально значимих проектів (програм, акцій) і підтримки соціально значимих інститутів. Може здійснюватися як бізнес, як благодійна і як спонсорська діяльність.
Фірмовий стиль
Єдність постійних візуальних і текстових елементів, що ідентифікують приналежність до конкретної фірми й відрізняють її від конкурентів.
Франчайзинг
Система договірних відносин між учасниками ринкового процесу, при якому одна з фірм (франчайзер) надає іншій/іншим фірмам (франчайзі) право користування своєю торговельною маркою, а в деяких випадках також своїми оригінальними технологіями.
  • B
  • P
  • А
  • Б
  • В
  • Г
  • Д
  • З
  • І
  • К
  • М
  • О
  • П
  • Р
  • С
  • Ф
  • Ч
© Пріоритет, 2007–2013


Анна Сюч
Тел.: 067 670-50-60
eMail: A.Syuch [at] priorytet.com.ua
eMail: office [at] priorytet.com.ua