Словник термінів
Слоган
Спресована до формули суть рекламної концепції, доведена до лінгвістичного вдосконалення думка, яка швидко запам'ятовується.
Спеціальні події (special events)
Коли повсякденне життя організації не створює достатньої кількості нової інформації, її ініціюють шляхом організацією спеціальних подій. Не будучи випадковими, вони плануються, влаштовуються або ініціюються. До спеціальних подій можна віднести: презентації, церемонії відкриття, закладки першого каменю; фестивалі, ярмарки, торговельні шоу; зустрічі, круглі столи, конференції, симпозіуми; річниці, ювілеї; дні відкритих дверей, екскурсії по підприємству й т.п.
Суспільні справи (public affairs)
Напрямок PR, пов'язаний з налагодженням і підтримкою доброзичливих відносин між урядовими закладами, органами самоврядування й громадськістю. Ця діяльність, в основному, пов'язана з інформаційною роботою й офіційним спілкуванням із громадянами.