УКРАЇНСЬКЕ АГЕНТСТВО ГУМАНІТАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ™
ТОВ "Українське агентство гуманітарних технологій
"Пріоритет. Ю. Ей"
  • Про компанію
  • Послуги
  • Клієнти
  • Портфоліо
  • Література
  • PR-cловник
  • English presentation

Словник термінів

  • B
  • P
  • А
  • Б
  • В
  • Г
  • Д
  • З
  • І
  • К
  • М
  • О
  • П
  • Р
  • С
  • Ф
  • Ч
Рейтинг
Показник медіа планування. Позначає частину цільової аудиторії, що контактує з конкретним медіа носієм. Виміряється або кількістю людей, або у відсотках до загальної чисельності населення.
Референтна група
Група, що робить прямий або непрямий вплив на відносини або поводження людини.
Робота зі змі (media relations)
Розвиток і побудова відносин зі ЗМІ: забезпечення зв'язків зі ЗМІ, розробка й розміщення в ЗМІ різних публікацій, прес-підтримка різних акцій і кампаній, організація прес-турів, створення інформаційних приводів з метою залучення уваги засобів інформації.
  • B
  • P
  • А
  • Б
  • В
  • Г
  • Д
  • З
  • І
  • К
  • М
  • О
  • П
  • Р
  • С
  • Ф
  • Ч
© Пріоритет, 2007–2013


Анна Сюч
Тел.: 067 670-50-60
eMail: A.Syuch [at] priorytet.com.ua
eMail: office [at] priorytet.com.ua