Словник термінів
Маркетинг
Система організації та управління діяльністю підприємства, фірми, що передбачає комплексне урахування положення на ринку збуту для прийняття рішень. Організація збуту товарів на зовнішньому ринку. Глобальний маркетинг – процес глобалізації міжнародного маркетингу. Маркетинг засобів виробництва – маркетинг, спрямований на пошук і збут нових технологічних рішень у виробничому процесі. Маркетинг послуг – маркетинг, здійснюваний як супутня діяльність у комплексі з маркетингом споживчих товарів або засобів виробництва. Маркетинг споживчих товарів – орієнтація виробничо-збутової системи компанії на використання останніх технологічних досягнень для створення нової споживчої продукції. Ціновий маркетинг – форма реалізації стратегії маркетингу через управління ціною продукції.
Маркетингова комунікація
Один з елементів комплексу маркетингу, метою якого є забезпечення взаємозв'язку з покупцями, посередниками й іншими учасниками ринкової діяльності, а також формування попиту й стимулювання збуту.
Маркетингова статистика
1. Область статистики, що вивчає стан і динаміку ринку й ринкових відносин на різних ієрархічних рівнях підприємницької діяльності.2. Вид професійної діяльності по зборі, обробці й аналізу даних про стан і розвиток систем маркетингу. 3. Сукупність даних і показників, що характеризують стан внутрішнього й зовнішнього середовища маркетингу.
Маркетингова стратегія
Широкомасштабна програма досягнення найголовніших маркетингових цілей фірми. Розробка маркетингової стратегії припускає визначення цільового сегмента ринку, розробку адекватного комплексу маркетингу, визначення тимчасових періодів до основних заходів і рішення питань фінансування. Маркетингова стратегія є основою для рекламної стратегії.
Медіа
1. Засоби поширення реклами. 2. Вся сукупність засобів аудіо-, тееі- і візуальної комунікації.
Ментальність
Інтелект, розумові здібності. Психіка, психічний склад.
Мерчандайзинг
Діяльність, направлена на забезпечення максимально інтенсивного просування товару у сфері роздрібної торгівлі.
Мотивація
Процес інтенсифікації мотивів індивідуума або їхніх груп з метою активізації їхніх дій по ухваленню рішення про задоволення якоїсь потреби.