Словник термінів
Каталог
Видання або сайт, що містить безліч систематизованих посилань на інші сайти.
Кегль
Умовний розмір шрифта, відстань від нижньої частини малої літери р до верхньої частини заголовної букви Р. Виміряється в пунктах (один пункт дорівнює 0,35 мм).
Кейс-Історія (Case Story)
Тип тексту в PR - ' історія-випадок'. Інформаційним приводом тут є позитивний або негативний досвід споживання продукту або послуг компанії, вирішення конкретної проблеми, актуальної й для інших. Кейс-історії охоче публікують ділові й спеціалізовані видання, оскільки ці матеріали несуть у собі якийсь освітній аспект, а видання як би допомагає своїм читачам, які зіштовхуються з подібними проблемами й ситуаціями.
Компендіум
Скорочений виклад основних положень.
Комплекс маркетингових комунікацій
Багатопланова рекламна діяльність, що включає в себе рекламу в засобах масової інформації, заходи паблік рілейшнз, сейлз промоушн і директ-маркетинг і супутні матеріали й заходи.
Комунікативна політика
1. Перспективний курс дій підприємства й наявність у нього такої обґрунтованої стратегії використання комплексу комунікативних засобів (комунікативний мікс) і організації взаємодії з усіма суб'єктами маркетингової системи, що забезпечує стабільну й ефективну діяльність по формуванню попиту й просуванню товарів і послуг на ринок з метою задоволення потреб покупців і одержання прибутку. 2. Розробка комплексу стимулювання, тобто заходів щодо забезпечення ефективної взаємодії бізнес-партнерів, організації реклами, методів стимулювання збуту, зв'язку із громадськістю й продажами.
Комунікативне оточення аудиторії Інтернету
Складається з населення, яке не відвідує Інтернет, але має друзів серед тих, хто регулярно відвідує Інтернет. Оцінки комунікативного оточення аудиторії Інтернету дають можливість представити масштаби впливу аудиторії Рунета на інше населення країни через дружні зв'язки.
Комунікатор
Особа, група осіб або організація, від яких безпосередньо виходить інформація в комунікативному процесі.
Конкурентоспроможність товару
1. Сукупність якісних і вартісних характеристик товару, що забезпечує його перевагу на ринку перед товарами-конкурентами в задоволенні конкретної потреби. 2. Здатність товару бути першим купленим на ринку товарів-конкурентів. 3. Відношення корисного ефекту від споживання (використання) товару до витрат на його придбання й експлуатацію (ціна споживання).
Конкуренція
1. Суперництво в якій-небудь сфері між окремими особами, зацікавленими в досягненні однієї й тієї ж мети, зокрема, між підприємцями - за більшу частку прибутку, за ринки збуту, за джерела сировини.2. Економічний процес взаємодії й боротьби, комунікацій суб'єктів ринкової системи в процесі створення, збуту й споживання матеріальних і духовних благ.
Концентрична диверсифікація
Розширення асортименту через випуск нових товарів у додаток до вже існуючих.
Копірайтер
Розробляє рекламні повідомлення, гасла, слогани й тексти, пише статті в сфері паблік релейшнз, що побічно носять рекламний характер.
Копірайтинг
Складання слоганів, написання іміджевих матеріалів, рекламних текстів.
Корпоративна реклама
Реклама, що створює потребу не в конкретній марці товару, а в повному товарному асортименті.
Корпоративне видання
Ресурс, що інформує про завдання, цілі, успіхи, новини, продукти і послуги компанії, виходить на її засоби і найчастіше не містить інформацію про інших суб'єктів бізнесу. Корпоративні видання у першу чергу, призначені співробітникам компанії, її клієнтам і партнерам (акціонерам, інвесторам і т. д.).
Корпоративні зв'язки з громадськістю (eмployee relations)
Напрямок PR, завданням якого є управління думкою й поведінкою співробітників компанії до керівництва, компанії, конкурентів; створення опорних цінностей на які орієнтуються співробітники для формування власного іміджу в компанії, тобто створення ефекту культурної саморегуляції в колективі. Цільовою аудиторією тут виступають управлінський персонал, фахівці, робітники, працівники філій і представництв, профспілки, ветерани, родини співробітників. Найбільше широко розповсюджені методи роботи - випуск корпоративних видань і проведення корпоративних заходів.
Креатив (create - творити)
творча складова рекламної та PR діяльності.