Словник термінів
Іменна стаття (by-liner)
Матеріал, написаний відомою людиною для якогось видання. Авторство знаменитості помітно підвищує престиж публікації й довіра читачів до неї, хоча іменні статті, як правило, тільки підписується 'зіркою', а складаються або редагується PR-відділом.
Імідж (image)
Узагальнений портрет особистості або організації, що створюється в різних групах громадськості й формує у суспільній або індивідуальній свідомості емоційне відношення до нього, на підставі того, що особистість або організація робить.
Імідж Вигляд, образ
Враження, що приписується рекламою чи PRом даному товару, фірмі, особистості.
Іміджева реклама
Реклама, головною метою якої є забезпечення популярності бренду або ім'я конкретної людини (як правило, у політичній рекламі) звичайно з перспективою на майбутнє.
Іміджмейкинг (image making)
Напрямок PR, завданням якого є створення сприятливого образу (іміджу) особистості або організації.
Інверсія Перекидання
Перестановка слів у пропозиції для посилення значимості слова, яке виноситься на перший план.
Інтегровані маркетингові комунікації (imc)
Єдина багатоканальна синхронізована комунікація, що поєднує в єдине ціле три різних напрямки просування товару - маркетинг, рекламу, PR; орієнтована на встановлення відносин, бажано двосторонніх, із цільовою аудиторією. Для цього:- вводиться єдине фінансування й усувається вічна суперечка за бюджети по різних напрямках;- проводиться єдине планування компанії по просуванню товару;- виробляється єдине планування кампанії, що усуває відправлення в суспільство різних і часом навіть суперечливих повідомлень про товар. IMC-підхід, по оцінкам фахівців, в 2-2,5 рази дешевше традиційного, оскільки дозволяє відмовитися від прямого розміщення реклами на телебаченні.
Інформаційний привід
Подія, гідна того, щоб стати новиною.
Інформаційні технології маркетингу
1. Засіб підвищення ефективності розробки, створення й використання технологій маркетингу.2. Сукупність засобів і методів, що представляє собою цілісну технологічну систему, яка покликана забезпечити ефективність планування, організації й керування процесом маркетингової діяльності, на тому або іншому ієрархічному рівні економіки за рахунок кумулятивного ефекту інтеграції й взаємодії елементів інформаційної технології, таких як комп'ютерні комплекси, комп'ютерні мережі, інтелектуальні термінали, комплекс засобів і методів організації масивів даних, кодування й пошуку інформації й ін.