Словник термінів
Багатогалузева диверсифікація
Намагання фірми, підприємства розширити асортимент товарів.
Бекграундер (Backgrounder)
Інформація про якусь подію, яка регулярно відсилається для підтримки безперервного потоку новин, що виходять від організації. А також інформація, яку доповнює короткий прес-реліз. Вона допомагає журналістам докладно й без перекручувань підготувати матеріал.
Бренд (Brand)
Торгова марка, яку вдалося розкрутити до такої стадії віртуальності, що вона визначає соціальний статус споживача або стиль його життя, будить у споживача індивідуальне відчуття, викликає стійку асоціацію з певним відчуттям або настроєм.Характеристиками бренду є: прихильність бренду, очікувана якість, ступінь обізнаності покупців про бренд.
Брендінг
Не тільки і не стільки створення вдалого найменування продукту, скільки розробка і здійснення в контексті стратегії маркетингу комплексів заходів, сприяючих ідентифікації даного якісного продукту, його виділення з ряду аналогічних конкуруючих продуктів, створення довгострокової переваги споживачів до бренду.
Брендінг (Branding)
Наука і мистецтво створення довгострокової купівельної переваги до певної торгової марки – бренду.