УКРАЇНСЬКЕ АГЕНТСТВО ГУМАНІТАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ™
ТОВ "Українське агентство гуманітарних технологій
"Пріоритет. Ю. Ей"
  • Про компанію
  • Послуги
  • Клієнти
  • Портфоліо
  • Література
  • PR-cловник
  • English presentation

Словник термінів

  • B
  • P
  • А
  • Б
  • В
  • Г
  • Д
  • З
  • І
  • К
  • М
  • О
  • П
  • Р
  • С
  • Ф
  • Ч
Багатогалузева диверсифікація
Намагання фірми, підприємства розширити асортимент товарів.
Бекграундер (Backgrounder)
Інформація про якусь подію, яка регулярно відсилається для підтримки безперервного потоку новин, що виходять від організації. А також інформація, яку доповнює короткий прес-реліз. Вона допомагає журналістам докладно й без перекручувань підготувати матеріал.
Бренд (Brand)
Торгова марка, яку вдалося розкрутити до такої стадії віртуальності, що вона визначає соціальний статус споживача або стиль його життя, будить у споживача індивідуальне відчуття, викликає стійку асоціацію з певним відчуттям або настроєм.Характеристиками бренду є: прихильність бренду, очікувана якість, ступінь обізнаності покупців про бренд.
Брендінг
Не тільки і не стільки створення вдалого найменування продукту, скільки розробка і здійснення в контексті стратегії маркетингу комплексів заходів, сприяючих ідентифікації даного якісного продукту, його виділення з ряду аналогічних конкуруючих продуктів, створення довгострокової переваги споживачів до бренду.
Брендінг (Branding)
Наука і мистецтво створення довгострокової купівельної переваги до певної торгової марки – бренду.
  • B
  • P
  • А
  • Б
  • В
  • Г
  • Д
  • З
  • І
  • К
  • М
  • О
  • П
  • Р
  • С
  • Ф
  • Ч
© Пріоритет, 2007–2013


Анна Сюч
Тел.: 067 670-50-60
eMail: A.Syuch [at] priorytet.com.ua
eMail: office [at] priorytet.com.ua