Словник термінів
Антикризове управління (crisis management)
Напрям PR, завданням якого є прогнозування можливих кризових ситуацій і розробку стратегій їхнє стримування і випередження; а в умовах кризи управління процесом комунікації, направлене на розповсюдження позиції організації, вплив на сприйняття проблеми, запобігання розповсюдженню чуток і дезинформації; нейтралізація або мінімізація наслідків кризи. Вершиною ж професіоналізму є орієнтація управління проблемами не тільки на захист організації від дії зовнішніх чинників, але і на отримання користі компанією шляхом посилення її ділової активності за рахунок нейтралізації чинників, які представляють загрозу тим перевагам, які вона має в своєму розпорядженні.
Асоціативність товарного знаку
Здатність викликати в свідомості споживача уявлення про товар, що маркерується, якій-небуть його властивості або географічному походженні.