УКРАЇНСЬКЕ АГЕНТСТВО ГУМАНІТАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ™
ТОВ "Українське агентство гуманітарних технологій
"Пріоритет. Ю. Ей"
  • Про компанію
  • Послуги
  • Клієнти
  • Портфоліо
  • Література
  • PR-cловник
  • English presentation

Словник термінів

  • B
  • P
  • А
  • Б
  • В
  • Г
  • Д
  • З
  • І
  • К
  • М
  • О
  • П
  • Р
  • С
  • Ф
  • Ч
BTL (Below the Line)
Комплекс маркетингових комунікацій, що відрізняються від прямої реклами "Above the Line". Він містить у собі стимулювання збуту, мерчандайзинг, POS-Матеріали, direct marketing, public relations. BTL відрізняє від реклами рівень впливу на споживачів і вибір засобів впливу на цільову аудиторію. BTL дозволяє доносити рекламне повідомлення або заклик до покупки безпосередньо до індивідуального споживача, повідомлення в цьому випадку носить максимально особистісний і індивідуальний характер, місце впливу максимально наближається до місця продажу або до місця, де приймається рішення про покупку.
  • B
  • P
  • А
  • Б
  • В
  • Г
  • Д
  • З
  • І
  • К
  • М
  • О
  • П
  • Р
  • С
  • Ф
  • Ч
© Пріоритет, 2017–2024


Анна Сюч
Тел.: 067 670-50-60
eMail: A.Syuch [at] priorytet.com.ua
eMail: office [at] priorytet.com.ua